dilluns, 29 de març del 2010

Parada tècnica a Delhi/ Parada técnica en Delhi

Vuit dies de relax, aire pur i muntanyes a Manali. Ha estat molt bé i ja us he dit que no podem anar més al nord per carretera, així que me'n vaig cap al sud per que el viatge ha de continuar. He volgut viatjar com els locals i per estalviar-me 4 euros m'he passat 14 hores en un bus destartalat, ple de gent, poc espai per les meves cames, carretera en mal estat i corbes, moltes corbes. Ha estat una nit molt llarga però ja estic altre vegada a Delhi a les 7 del matí. No és la meva destinació final però he d'esperar unes quantes hores, concretament fins dels 7 de la tarda, per agafar el meu tren cap a Udaipur. I després, 12 hores més en tren. Qui diu que la vida del "motxilero" és fàcil?
A Delhi ja fa calor, uns 40 graus. Aixo li has de sumar brutícia, soroll, molta gent, son, 12 hores d'espera....i també que vaig amb les meves motxilles. He donat 50 rupies (quasi un euro) al vigilant d'un hostel per que em vigili la motxilla gran mentre dono una volta per Delhi. A veure que passa...
Ara ja viatjo sol. El meu amic Francès Matt, el qual porta dos anys viatjant, s'ha quedat a Manali uns quants dies més. Ens tornarem a veure al Nepal si tot va bé. Viatjar amb algú està molt bé, però viatjar tot sol també. Es la llibertat total i un "solo ante el peligro" que la veritat, m'agrada.
Per cert, tenia que passar. Caminant per Delhi, m'han robat. No m'he donat ni compte. Sort que sóc un tiu previngut i sempre porto un moneder petit amb poca quantitat de diner i la resta, junt amb les targetes, ben guardat i enganxat al cos. Doncs bé, m'han robat el moneder amb 500 rupies (uns 8 euros). No és res però dóna ràbia per que sempre penso que ho tinc tot controlat. Bé, a partir d'ara encara més alerta!!! Per cert, he recollit la motxilla gran amb perfectes condicions.

Ocho días de relax, aire puro y montañas en Manali. Ha estado muy bien y ya os he dicho que no podemos ir más al norte por carretera, así que me voy hacia el sur por que el viaje tiene que continuar. He querido viajar como los locales y por ahorrarme 4 euros me he pasado 14 horas en un bus destartalado, lleno de gente, con poco espacio para mis piernas, carretera en mal estado y curvas, muchas curvas. Ha sido una noche muy larga pero ya estoy otra vez en Delhi a las 7 de la mañana. No es mi destino final pero tengo que esperar unas cuántas horas, concretamente hasta las 7 de la tarde, para coger mi tren hacia Udaipur. Y después, 12 horas más en tren. Quien dice que la vida del "motxilero" es fácil?
En Delhi ya hace calor, unos 40 grados. A esto le tienes que sumar suciedad, ruido, mucha gente, sueño, 12 horas de espera....y también que voy con mis mochilas. He dado 50 rupias (casi un euro) al vigilante de un hostel para que me vigile la mochila grande mientras doy una vuelta por Delhi. A ver que pasa...
Ahora ya viajo solo. Mi amigo Francés Matt, el cual lleva dos años viajando, se ha quedado a Manali unos cuántos días más. Nos volveremos a ver en Nepal si todo va bien. Viajar con alguien está muy bien, pero viajar solo también. Es la libertad total y un "solo ante el peligro" que la verdad, me gusta.
Por cierto, tenía que pasar. Andando por Delhi, me han robado. No me he dado ni cuenta. Suerte que soy un tio precavido y siempre llevo un monedero pequeño con poca cantidad de dinero y el resto, junto con las tarjetas, bien guardado y enganchado al cuerpo. Pues bien, me han robado el monedero con 500 rupias (unos 8 euros). No es nada pero da rabia por que siempre pienso que lo tengo todo controlado. Bien, a partir de ahora todavía más alerta!!! Por cierto, he recogido la mochila grande en perfectas condiciones.

Miki Mahal

1 comentari:

  1. Eps, no te has fijado en la elasticidad que tienen los locales??? La próxima vez no intentes imitarlos y menos 14 horas!!! Jajaja.
    Firmado: tu fisioterapeuta, jajaja

    ResponElimina