dimecres, 25 d’agost del 2010

Un petit resum/ Un pequeño resumen

Ja estic aquí i aquestes són algunes dades curioses del meu viatge.
Kilòmetres i hores realitzades:

Avió: 21.352 km 30h
Autostop: 50 km 2h
Barca: 50 km 2h
Bus: 9.117 km 226h
Camell: 20 km 8h
Ferri: 101 km 51h
Minibus: 950 km 26h
Moto: 244 km 52h
Treking: 160 km 69h
Tren: 10.372 km 183h
Vaixell: 20km 6h
Rickshaw o taxi: molts
A pota: impossible comptar-los, però molts també

En total he fet uns 42.500 kilòmetres donant voltes. Això és més que una volta al món. En hores, han estat unes 665h (més o menys) en un mitjà de transport. És curiós ja que això suposa uns 28 dies. O sigui que de sis mesos que he estat viatjant, quasi un mes he estat anant d'un lloc a l'altre o tancat en un vehicle amb rodes o sense. Uuuaaauuu!!!
En quant a danys físics, jeje, haig de lamentar (com ja sabeu) que em vaig trencar un dent. La reparació xinesa de moment crec que ha estat un èxit ja que encara no s'ha caigut la funda que em van posar. Això si, em va sortir cara la broma. En quant a la meva cremada per una moto a la cama, també esta correcta encara que aquest tatuatge em quedarà tota la vida. Afortunadament, no m'ha passat res més i, de moment no tinc símptomes de cap malaltia tipus malària o dengue encara que els mosquits s'hagin aprofitat de mi, jeje. Semblava un banc de donació de sang!! Ah, s'ha de dir, he tingut alguna que altre diarrea típica que s'enganxen per aquestes zones, jeje. Avuí també m'he pesat, vaig començar el viatge amb 83kg i ara peso 74kg, això se li diu la dieta de l'arròs, jeje.
Com a contratemps varis haig de destacar que em van robar uns quants euros de la meva butxaca. A mi, amb lo cuidadós que sóc!! Però no es pot mantenir la guàrdia al 100% tota l'estona. També un intent de robo de l'interior de la meva motxilla al Vietnam on vaig enganxar al “tiu” in fraganti. I la meva pobre càmera...aquest cop no me la van robar però l'he tingut que reparar varies vegades. El que s'ha de fer per mantenir-vos informats i documentats!!
I finalment, i una de les millors coses del viatge, he conegut molta gent. Però com sempre, sol uns quants es pot dit que els tornaré a veure com per exemple el Matt, la Lailla, l'Ives, el Luis, el Paco i alguns més. Des d'aquí els envio una salutació amb molt de “carinyo”.
Ara la pregunta del milió...em quedaré aquí??...sol puc dir que ja us assabentareu en el seu degut moment ja que ni jo mateix ho sé!! Espero que el blog us hagi agradat i entretingut i que una mica o molt hàgiu compartit aquesta aventura inoblidable amb mi. Ens veiem!!

Ya estoy aquí y estas son algunos datos curiosos de mi viaje.
Kilometros y horas realizadas:

Avión: 21.352 km 30h
Autostop: 50 km 2h
Barca: 50 km 2h
Bus: 9.117 km 226h
Camello: 20 km 8h
Ferri: 101 km 51h
Minibus: 950 km 26h
Moto: 244 km 52h
Treking: 160 km 69h
Tren: 10.372 km 183h
Barco: 20km 6h
Rickshaw o taxi: muchos
A pata: imposible contarlos, pero muchos también

En total he hecho unos 42.500 kilometros dando vueltas. Esto es más que una vuelta al mundo. En horas, han sido unas 665h (más o menos) en un medio de transporte. Es curioso ya que esto supone unos 28 días. O sea que de seis meses que he estado viajando, casi un mes he estado yendo de un lugar a otro o encima de un vehículo con ruedas o sin. Uuuaaauuu!!!
En en cuanto a daños físicos, jeje, debo lamentar (como ya sabéis) que me rompí un diente. La reparación china por el momento creo que ha sido un éxito ya que todavía no se ha caído la funda que me pusieron. Eso si, me salió cara la broma. En en cuanto a mi quemadura por una moto en la pierna, también esta correcta aunque este tatuaje me quedará toda la vida. Afortunadamente, no me ha pasado nada más y, por el momento no tengo síntomas de ninguna enfermedad tipo malaria o dengue aunque los mosquitos se hayan aprovechado de mí, jeje. Parecía un banco de donación de sangre!! Ah, se tiene que decir, he tenido alguna que otra diarrea típica de las que se enganchan por estas zonas, jeje. Hoy también me he pesado, empecé el viaje con 83kg y ahora peso 74kg, a esto se le llama la dieta del arroz, jeje.
Como percances varios debo destacar que me robaron unos cuántos euros de mi bolsillo. A mí, con lo cuidadoso que soy!! Pero no se puede mantener la guardia al 100% todo el tiempo. También un intento de robo del interior de mi mochila en Vietnam dónde enganché al “tio” in fraganti. Y mi pobre cámara...esta vez no me la robaron pero la he tenido que reparar varías veces. Lo que se tiene que hacer para manteneros informados y documentados!!
Y finalmente, y una de las mejores cosas del viaje, he conocido a mucha gente. Pero como siempre, solo unos cuántos se puede decir que los volveré a ver como por ejemplo a Matt, a Lailla, a Ives, a Luis, a Paco y a algunos más. Desde aquí les envio un saludo con mucho cariño.
Ahora la pregunta del millón...me quedaré aquí??...solo puedo decir que ya os enteraréis en su debido momento ya que ni yo mismo lo sé!! Espero que el blog os haya gustado y entretenido y que algo o mucho hayáis compartido esta aventura inolvidable conmigo. Nos vemos!!

Miki Fog

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada