dissabte, 17 de juliol del 2010

A Siem Reap em diuen Mister Escolies/ En Siem Reap me llaman Mister Escolies

He pagat un bitllet de bus de Phnom Penh a Siem Reap. El preu incloïa el Tuk-Tuk (taxi motoritzat) del “hostel” de Phnom Penh a l'estació de bus, el viatge en bus a Siem Reap i el Tuk-Tuk cap el nou “hostel”. Doncs bé, misteriosament el primer Tuk-Tuk no ha vingut a buscar-me i m'he hagut d'espavilar (i pagar) ja que eren les 10 de la nit a buscar un altre. Comencem bé el viatge. Per sort, el bus nocturn si que ve, menys mal!!
A Siem Reap també hi he estat però no em fa res tornar a venir...també em ve de pas. Bé, em fa encara més il·lusió venir que l'altre vegada ja que m'he donat un petit luxe. Per un mòdic preu de 30 euros la nit, he decidit allotjar-me en un hotel de 4 estrelles amb piscina, aire condicionat, buffet-esmorzar, llit super-còmode, habitació neta i sense bitxos i sobretot, banyera amb aigua calenta, calenta...uuuuaaaauuu!!! Em quedaré 3 nits encara que surti del meu pressupost. Un cop a l'any no fa mal. Va ser divertit quan vaig arribar a l'hotel amb Tuk-Tuk, la motxilla i la meva pinta de motxillero però tot i així tothom em deia Mister Escolies, jeje.
Un dels dies, i després de menjar tot el que podia i més de l'esmorzar-buffet, vaig anar als temples d'Ankor. Aquests temples son el motiu per que tots els turistes venen a Siem Reap i diria que també a Cambodja. És un complexe molt extens de temples construïts de pedres i que la vegetació a fet desaparèixer en algunes parts. Es una de les meravelles del món, sens dubte. És la segona vegada que vinc aquí i diria que encara m'ha sorprès més. L'únic punt negatiu que tinc que dir és la gran quantitat de gent, sobretot nens, que venen a demanar-te algun dolar o que ofereixen coses per vendre a totes hores.
A part d'això, Seim Reap és una ciutat orientada totalment al turisme. Es cara i està plena de restaurants, bars, tendes i més tendes. Fa calor però clar, no sé si us ho dit però jo tinc aire condicionat a l'habitació així que em quedaré veient pel·lícules fins que surti el meu bus cap a....atenció...Tailandiaaaaaaaaa!!! Platges, espereu-me!!!

He pagado un billete de bus de Phnom Penh a Siem Reap. El precio incluía el Tuk-Tuk (taxi motorizado) del “hostel” de Phnom Penh a la estación de bus, el viaje en bus a Siem Reap y el Tuk-Tuk hacia el nuevo “hostel”. Pues bien, misteriosamente el primer Tuk-Tuk no ha venido a buscarme y me he tenido que espavilar (y pagar), ya que eran las 10 de la noche, en buscar otro. Empezamos bien el viaje. Por suerte, el bus nocturno si que vino, menos mal!!
En Siem Reap también he estado pero no me importa volver a venir...también me viene de paso. Bueno, me hace todavía más ilusión venir que la otra vez ya que me he dado un pequeño lujo. Por un módico precio de 30 euros la noche, he decidido alojarme en un hotel de 4 estrellas con piscina, aire acondicionado, buffet-almuerzo, cama super-cómoda, habitación limpia y sin bichos y sobre todo, bañera con agua caliente, caliente...uuuuaaaauuu!!! Me quedaré 3 noches aunque salga de mi presupuesto. Una vez al año no hace daño. Fue divertido cuando llegué al hotel con Tuk-Tuk, la mochila y mi pinta de mochillero pero aún así todo el mundo me llamaba Mister Escolies, jeje.
Uno de los días, y tras comer todo lo que pude y más del almuerzo-buffet, fui a los templos de Ankor. Estos templos son el motivo por que todos los turistas vienen a Siem Reap y diría que también a Camboya. Es un complejo muy extenso de templos construidos de piedras y que la vegetación a hecho desaparecer en algunas partes. Es una de las maravillas del mundo, sin duda. Es la segunda vez que vengo aquí y diría que todavía me ha sorprendido más. El único punto negativo que tengo que decir es la gran cantidad de gente, sobre todo niños, que vienen a pedirte algún dolar o que ofrecen cosas para vender a todas horas.
Aparte de esto, Siem Reap es una ciudad orientada totalmente al turismo. Es cara y está llena de restaurantes, bares, tiendas y más tiendas. Hace calor pero claro, no sé si os lo he dicho pero yo tengo aire acondicionado en la habitación así que me quedaré viendo películas hasta que salga mi bus hacia....atención...Tailandiaaaaaaaaa!!! Playas, esperadme!!!

Miki Khamer

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada