dijous, 15 de juliol del 2010

"Phnom Penh fashion night"

Si us recordeu, ja vaig estar a Phnom Phen fa dos anys en el meu anterior viatge (http://www.unanysensehivern.blogspot.com/) però és que em venia de pas per anar cap a Malàisia si ho vull fer tot per terra. El “hostel” al que vaig a parar deixa molt que desitjar ja que és sorollós i esta brut però bueno, és barato i sol em quedaré una nit.
És una parada tècnica i em dedico a passejar una mica per la ciutat i a descansar. Visito algun que altre mercat nocturn i em relaxo a la terrassa del “hostel” bevent un batut de papaia...natural, es clar. Per la nit, com no hi ha res millor que fer i no em vull quedar a l'habitació, agafem una moto-taxi i li diem al conductor que ens porti a la discoteca de moda de la capital. Quina és la nostra sorpresa quan ens diuen que una de les discos “fashion” de Phnom Penh és de la filla del primer ministre Cambotjà. Això s'ha de veure!!! Es tractava d'una discoteca rodona tipus ovni amb una pista de ball al centre i taules i cadires pel voltant. Clar, deuria ser “fashion” per ells. Això si, érem els reis de la pista, tothom ens mirava i volia ballar amb nosaltres. També intentaven imitar el nostre ball “fashion”...que raro, ja sabeu que jo no destaco per la meva forma de ballar però aquella nit era una estrella, jeje. Recordo finalment vam a anar a 4 o 5 llocs diferents. Uuuuaaauu!!!
Bueno, al dia següent una petita ressaca Cambotjana i preparat per agafar un bus nocturn cap a una de les meravelles del món: els temples d'Ankor. Allà m'he regalat un petit luxe...però haureu de llegir el pròxim capítol si ho voleu esbrinar, jeje. Això sembla una telenovel·la, eh!!

Si os recordáis, ya estuve en Phnom Penh hace dos años en mi anterior viaje (http://www.unanysensehivern.blogspot.com/) pero es que me venía de paso para ir a Malaisia si lo quiero hacer todo por tierra. El “hostel” al que voy a parar deja mucho que desear ya que es ruidoso y esta sucio pero bueno, es barato y solo me quedaré una noche. Es una parada técnica y me dedico a pasear un poco por la ciudad y a descansar. Visito algún mercado nocturno y me relajo en la terraza del “hostel” bebiendo un batido de papaia...natural, claro.
Por la noche, como no hay nada mejor que hacer y no me quiero quedar en la habitación, cogemos una moto-taxi y le decimos al conductor que nos lleve a la discoteca de moda de la capital. Cuál es nuestra sorpresa cuando nos dicen que una de las discos “fashion” de Phnom Phen es la de la hija del primer ministro Camboyano. Esto se tiene que ver!!! Se trataba de una discoteca redonda tipo ovni con una pista de baile en el centro y mesas y sillas alrededor. Claro, seria “fashion” para ellos. Eso si, éramos los reyes de la pista, todo el mundo nos miraba y quería bailar con nosotros. También intentaban imitar nuestro baile “fashion”...que raro, ya sabéis que yo no destaco por mi forma de bailar pero aquella noche era una estrella, jeje. Recuerdo finalmente que fuimos a 4 o 5 lugares diferentes. Uuuuaaauu!!!
Bueno, al día siguiente una pequeña resaca Camboyana y preparado para coger un bus nocturno hacia una de las maravillas del mundo: los templos de Ankor. Allí me he regalado un pequeño lujo...pero tendreis que leer el próximo capítulo si lo quereis averiguar, jeje. Esto parece una telenovel·la, eh!!

Miki Khamer

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada