dijous, 8 de juliol del 2010

D'aquí cap allà sense parar/ De un lado al otro sin parar

Si una cosa no es pot lluitar en contra aquesta és el temps. El que si que es pot fer és buscar el bon temps. Vist que no para de ploure a Dalat, prenc la decisió de tornar a la costa, concretament a Mui Ne. M'han recomanat venir cap aquí. El camí en bus de varies hores travessa muntanyes, selves i poblats. La carretera està bastant impracticable amb forats per tot arreu el que fa que tardem més del compte. A més, una caravana d'aquestes que no saps per que es dóna ens retarda encara més. A pesar de tot això arribem al nostre destí.
El poble de Mui Ne es pot resumir com una carretera vora la platja amb “hostels”, hotels, restaurants i tendes un al costat de l'altre. Es una destinació bastant bona per la gent que fa windsurf i Kitesurf (això diuen) però la platja tampoc té res d'especial. El que és curiós de veure són les dunes que hi ha pel voltant i que normalment es fan amb un 4x4. La veritat és que jo em vaig quedar tot el dia a la piscina del “hostel” així que no us puc explicar com són aquestes dunes...ups!
Vaig una mica a contrarellotge. He quedat amb el Matt del 10 al 20 de juliol a Bangkok i encara haig d'acabar el Vietnam i travessar la Cambodja. Com que tampoc hi ha res interessant aquí, no passo ni 24 hores a Mui Ne. El dia següent a les 13h ja agafo el bus (un altre, si) cap a Ho Chi Minh, un destí que realment em ve de gust de veure.
En aquest viatge pel Vietnam no paro. Agafo un bus cada dos dies i a vegades al dia següent. En alguns llocs no desfaig ni la motxilla. A part, les hores que passo al bus, la calor i el regatejar cada dia per tot fa que necessiti una petita pausa. Crec que a Ho Chi Minh em quedaré uns quants dies sense fer res. Espero que les meves expectatives es compleixin

Si una cosa no se puede luchar en contra esta es el tiempo. Lo que si que se puede hacer es buscar el buen tiempo. Visto que no para de llover en Dalat, tomo la decisión de volver a la costa, concretamente a Mui Ne. Me han recomendado venir aquí. El camino en bus de varías horas atraviesa montañas, selvas y poblados. La carretera está bastante impracticable con agujeros por todas partes lo que hace que tardemos más de la cuenta. Además, una caravana de estas que no sabes por que se da nos retrasa todavía más. A pesar de todo esto llegamos a nuestro destino.
El pueblo de Mui Ne se puede resumir como una carretera al lado de la playa con “hostels”, hoteles, restaurantes y tiendas una al lado de la otra. Es un destino bastante bueno para la gente que hace windsurf y Kitesurf (eso dicen) pero la playa tampoco tiene nada de especial. Lo que es curioso de ver son las dunas que hay por los alrededores y que normalmente se hacen con un 4x4. La verdad es que yo me quedé todo el día en la piscina del “hostel” así que no os puedo explicar cómo son estas dunas...ups!
Voy un poco a contrareloj. He quedado con el Matt del 10 al 20 de julio en Bangkok y todavía tengo de acabar Vietnam y atravesar Camboya. Como tampoco hay nada interesante aquí, no paso ni 24 horas en Mui Ne. Al día siguiente a las 13h ya cojo el bus (otro, si) hacia Ho Chi Minh, un destino que realmente me apetece ver.
En este viaje por el Vietnam no paro. Cojo un bus cada dos días y a veces al día siguiente. En algunos lugares no deshago ni la mochila. Aparte, las horas que paso en el bus, el calor y el regatear cada día por todo hace que necesite una pequeña pausa. Creo que en Ho Chi Minh me quedaré unos cuántos días sin hacer nada. Espero que mis expectativas se cumplan.

Miki Mekong

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada