dissabte, 19 de juny del 2010

Dent, visat, bitllet...preparat per Vietnam/ Diente, visado, billete...preparado para Vietnam

Hola a tots. Bé, ja tinc el meu nou dent i la veritat, crec que han fet una bona feina. No puc veure la diferència entre els fals i el de veritat. Ara tinc un somriure igual que el del Carlos Baute, jeje. A veure quant dura el dent de qualitat xinesa. No m'ha sortit barato però intentaré que la meva assegurança em pagui una part.
També tinc el visat pel Vietnam i ja he comprat el bitllet cap a la frontera. Avui mateix surto cap allà. Són unes 10 hores en un bus amb lliteres. Intentaré fer fotos del bus. Us vaig dir que em volia quedar a estudiar a Xina però hem de sortir del país per que el visat s'acaba i també...és que no puc parar de viatjar!!! jeje.
Porto una setmana a Kunming i encara que no he fet res en concret, no m'he aburrit. Crec que m'agrada aquesta ciutat. Avui mateix m'he adonat que ja porto 4 mesos fora de casa, viatjant. El temps ha passat volant i encara em queden dos mesos més que també em passaran volant. Dic dos mesos per que ja tinc bitllet de tornada a casa. Torno per la festa major de Granollers, concretament el 25 d'agost. No sé si són bones o males noticies per mi. Encara que sempre hi ha ganes de tornar, a l'hora de comprar el bitllet he sentit una mica de tristor, ja que ara ja sé que el meu viatge té data de caducitat. No ens posem tristos que encara em queden 60 dies, més o menys. Bueno, ja em connectaré des del Vietnam!!!

Hola a todos. Bien, ya tengo mi nuevo diente y la verdad, creo que han hecho un buen trabajo. No puedo ver la diferencia entre el falso y el de verdad. Ahora tengo una sonrisa igual que la de Carlos Baute, jeje. A ver cuánto dura el diente de calidad china. No me ha salido barato pero intentaré que mi seguro me pague una parte.
También tengo el visado para Vietnam y ya he comprado el billete hacia la frontera. Hoy mismo salgo para allí. Son unas 10 horas en un bus con literas. Intentaré hacer fotos del bus. Os dije que me quería quedar a estudiar en China pero tenemos que salir del país por que el visado se acaba y también...es que no puedo parar de viajar!!!, jeje.
Llevo una semana en Kunming y aunque no he hecho en concreto, no me he aburrido. Creo que me gusta esta ciudad. Hoy mismo me he dado cuenta que ya llevo 4 meses fuera de casa, viajando. El tiempo ha pasado volando y todavía me quedan dos meses más que también pasarán volando. Digo dos meses por que ya tengo billete de vuelta a casa. Vuelvo para la fiesta mayor de Granollers, concretamente el 25 de agosto. No sé si son buenas o malas noticías para mí. Aunque siempre hay ganas de volver, a la hora de comprar el billete he sentido un poco de tirsteza, ya que ahora ya sé que mi viaje tiene fecha de caducidad. No nos pongamos tristes que todavía me quedan 60 días, más o menos. Bueno, ya me conectaré desde el Vietnam!!!

Miki Chang

2 comentaris:

  1. Molt maco el somriure profident!!!! Peró solament has penjat una foto fent de Pozi, jajaja. Primer la cama, ara la dent... vigila i torna sencer!!!

    Records!!

    La funsi

    ResponElimina
  2. jeje, i el viatge encara no ha acabat....ups!!! Vinga, ens veiem....no treballis gaire...bueno, no sé per que t'ho dic si sé que no ho fas, jeje.

    Miki

    ResponElimina