dimarts, 16 de febrer del 2010

Ja l'he tornat a liar/ Ya la he vuelto a liar

Si, si, ja ho se. Sóc un "pesao" i me les piro altre vegada. Que li farem? Tenia en ment fer un altre viatge quan vaig acabar "Un any sense Hivern" (pels nous veieu: www.unanysensehivern.blogspot.com) i aquí estic, preparant una nova ruta.
La meva idea és anar des d'India fins a Xina per terra. Aixó vol dir que hauré de creuar el Nepal i el Tibet (si les autoritats Xineses m'ho permeten). El camp base de l'Everest, el Tag Mahal o el palau de Potala en el Tibet són alguns dels llocs que tinc intenció de visitar. El meu destí final, a Xina, es Kunming (la ciutat primavera), capital de la regió de Yunnan, per molts la regió més espectacular de Xina.
Però com sempre passa en aquests tipus de viatges, tot pot canviar d'un dia per a l'altre. Com diu el meu amic Matthieu, "no plan is a good plan" (sense pla és un bon pla) així que improvitzarem sobre la marxa.
Ja ho tinc tot preparat. La motxila gran sol pesa 11kg i la petita uns 4kg. He decidit portar les coses bàsiques i comprar el que necesiti.
El meu pes actual es d'uns 83kg. Em tornaré a pesar quan sorti de la India després de les diarrees típiques d'India(amb perdó, jeje) que segur que tindré.
Bueno, estem en contacte!! Si voleu fer comentaris, sou benvinguts!

Si, si, ya lo se. Soy un "pesao" y me las piro otro vez. Que le vamos a hacer? Tenía en mente hacer otro viaje cuando acabé "Un any sense Hivern" (para los nuevos mirar: www.unanysensehivern.blogspot.com) y aquí estoy, preparando una nueva ruta.
Mi idea es ir desde India hasta China por tierra. Esto quiere decir que tendré que cruzar Nepal y Tibet (si las autoridades Chinas me lo permiten). El campamento base del Everest, el Tag Mahal o el palacio de Potala en Tibet son algunos de los lugares que tengo intención de visitar. Mi destino final, en China, es Kunming (la ciudad primavera), capital de la región de Yunnan, para muchos la región más espectacular de China.
Pero como siempre pasa en estos tipos de viaje, todo puede cambiar de un día para el otro. Como dice mi amigo Matthieu, "no plan is a good plan" (sin plan es un buen plan) así que improvitzarem sobre la marcha.
Ya lo tengo todo preparado. La mochila grande solo pesa 11kg y la pequeña unos 4kg. He decidido coger las cosas básicas y comprar lo que necesite.
Mi peso actual es de unos 83kg. Me volveré a pesar cuando salga de la India después de las diarrees típicas de India(con perdón, jeje) que seguro que tendré.
Bueno, estamos en contacto!! Si quereis hacer comentarios, vosotros mismos!


Miki Fog

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada