dijous, 3 de juny del 2010

Miki, "el mellao" xinés/ Miki, "el mellao" chino

Deixem Chengdu després de tres dies i segueix plovent. Quina mala sort. Arribem a Kunming, la “ciutat primavera” després de 18 hores en tren. El tren ja és com la meva segona casa. A Kunming ha passat igual que a Chengdú. Tot ha canviat. El preu del “hostel” s'ha incrementat i un carrer que hi havia davant del “hostel” tot ple de restaurants ha desaparegut. En el seu lloc hi ha una àrea amb grans centres comercials, botigues i cinemes. Això ja no és el que era.
Volem marxar el més aviat possible cap a Dali, una mica al nord. Però clar, a la nit ens animem i anem al bar de sota el “hostel”. I llavors passa...Estava bevent cervesa en un ampolla quan de cop, un “tiu” que estava ballant dona un cop a l'ampolla que a l'hora toca el meu dent. Conseqüència, un dels meus dents de davant partit. Quin mal!!!
Al dia següent em miro al mirall i si, em falta un tros de dent i el que queda està partit. Em segueix fent mal i decideixo anar a un dentista xinés. Això si, abans d'anar vaig buscar i rebuscar una bona i fiable clínica dental. A la clínica decideixen que el millor es treure la part trencada del dent, snif, snif. Així que ja us ho podeu imaginar, estic guapo, guapissim!!! He tingut una sort relativa ja que l'arrel no esta danyada i no m'han de treure tota la dent sinó que em posaran una funda. Ara sóc Miki, el “mellao”. De moment han fet un bon treball, el dent no em fa mal i haig d'anar d'aquí una setmana a que em facin el motlle per la meva funda. Però clar, fins que em possin la funda m'haig d'enrecordar de tancar la boca en les fotos, jeje.
Els meus amics se'n van a Dali i m'esperen allà. Jo em quedo un dia més per si de cas. Aquest dent trencat em trenca una mica els meus plans a Xina ja que no em puc allunyar molt de Kunming. També ha trencat una mica el meu pressupost per que no em sortirà precisament barato. Però que li farem, sóc un noi optimista. Qualsevol cosa et pot passar a qualsevol lloc.

Dejamos Chengdu después de tres días y sigue lloviendo. Qué mala suerte. Llegamos a Kunming, la "ciudad primavera” tras 18 horas en tren. El tren ya es como mi segunda casa. En Kunming ha pasado igual que en Chengdú. Todo ha cambiado. El precio del "hostel” se ha incrementado y una calle que había delante del “hostel” todo llena de restaurantes ha desaparecido. En su lugar hay una área con grandes centros comerciales, tiendas y cines. Esto ya no es lo que era.
Queremos irnos pronto hacia Dali, hacia el norte. Pero claro, por la noche nos animamos y vamos al bar de debajo el “hostel”. Y entonces pasa...Estaba bebiendo cerveza en un botella cuando de repente, un “tio” que estaba bailando da un golpe a la botella que al mismo tiemp toca mi diente. Consecuencia, uno de los mis dientes de delante partido. Qué daño!!!
Al día siguiente me miro en el espejo y si, me falta un trozo de diente y lo que queda está partido. Me sigue doliendo y decido ir a un dentista chino. Eso si, antes de ir busqué y rebusqué una buena y fiable clínica dental. En la clínica deciden que lo mejor es sacar la parte rota del diente, snif, snif. Así que ya os lo podéis imaginar, estoy guapo, guapisimo!!! He tenido una suerte relativa ya que la raíz no esta dañada y no me tienen sacar todo el diente sino que me pondrán una funda. Ahora soy Miki, el “mellao”. Por el momento han hecho un buen trabajo, el diente no me duele y tengo que volver en una semana a que me hagan el molde para mi funda. Pero claro, hasta que me pongan la funda me tengo de acordar de cerrar la boca en las fotos, jeje.
Mis amigos se van a Dali y me esperan allí. Yo me quedo un día más por si acaso. Este diente roto me rompe algo mis planes en China ya que no me puedo alejar mucho Kunming. También ha roto algo mi presupuesto por que no me saldrá precisamente barato. Pero que le vamos a hacer, soy un chico optimista. Cualquier cosa te puede pasar en cualquier lugar.

Miki "mellao" Chang

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada